dilluns, 20 de maig del 2013

Dolços de llimona

BONDIA!!!
Bé, amb aquest temps plujós que tenim fa dies molt bon dia no fa, però si que podeu aprofitar si esteu a casa per fer aquests dolços de llimona i més si teniu festa (no com jo...)

Aquesta és una altra de les receptes que tenia pendent, són força fàcil i ràpids de fer i surten molt bons. Vaig fer servir uns motlles petits quadradets que em van regalar per Nadal però podeu fer servir qualsevol motlle vigilant sempre amb el temps de cocció.



Ingredients:
- 125 gr de mantega (que haurem tret una estona abans de la nevera)
- 130 gr de sucre
- 2 ous
- Ratlladura d'una llimona
- 120 gr de farina
- 1 culleradeta de llevat

- El suc de 2 llimones i mig got de sucre per fer l'almívar

Preparació:
Engegar el forn a 180º
Batre la mantega amb el sucre.
Afegir el ous d'un en un junt amb la ratlladura de la llimona.
Afegir la farina i el llevat tamissats.
Posar al forn a 180º uns 25 minuts.

Per fer l'almívar:
Escalfar el sucre i el suc de les dues llimones fins que s'hagi desfet el sucre.

Un cop trets els pastissets del forn sucar amb l'almívar i deixar refredar sobre una reixeta. I ja els teniu a punt per assaborir!
Com no podia faltar el toc de xocolata, vaig desfer una mica de xocolata negra i la vaig tirar per sobre per decorar una mica i això ja els va acabar de rematar.


Espero que us agradin!!

Em van regalar aquesta llibreta de receptes i vaig aprofitar aquesta recepta per estrenar-la i decorar una miqueta la pàgina.


3 comentaris:

  1. Semben molt bones, Marta! I m'agrada com les has cuit, amb aquests motlles queden molt xules!

    ResponElimina
  2. Hola Marta!
    tens mail? et vull comentar una foto que he vist en un altre lloc que diria que es teva
    ja em diras i t´ho comento per mail

    ResponElimina