dijous, 10 d’abril del 2014

BROWNKIE (sisi, amb majúscules perquè està brutal)

BONDIA!!!
Avui porto una recepta boníssima i fàcil de fer!
Aquesta recepta la vaig veure al blog de La receta de la Felicidad i només veure-la vaig pensar que l'havia de fer, si o si! Una cookie + un brownie!!! Qui se'n pot resistir? I evidentment no ens va decepcionar gens, està boníssim!!! Proveu-ho i m'ho dieu, ok?




Ingredients per la base de cookies:
150 g de mantega freda
200 g de farina
80 g de sucre moreno
1 rajolinet de llet (per lligar la massa)
1 polsim de sal
125 g de gotes de xocolata

Ingredients pel brownie:
200 g de xocolata de fondre
125 g de mantega
3 ous
200 g de sucre
125 g de farina
2 - 3 cullerades de cacau
1 polsim de sal




Preparació de la base de cookies:
Escalfar el forn a 180º C
Barrejar tots els ingredients menys les gotes de xocolata.
Incorporar el rajolí de llet només si cal per ajudar-nos a lligar la massa.
Afegir les gotes de xocolata i barrejar perquè quedin ben repartides.
Col·locar la massa al motllo (jo vaig utilitzar un rodó de 24 cm) primer i aplanar amb una cullera.
Reservar a la nevera mentre preparem el brownie.



Preparació del brownie:
Desfer la xocolata i la mantega. Reservar.
Batre els ous amb el sucre fins que escumegin.
Afegir la barreja de la xocolata i barrejar bé.
Incorporar la farina, el cacau, el polsim de sal i barrejar bé.
Abocar sobre la base de cookies i coure al forn uns 20-25 minuts.
Per sobre, un cop fred, el vaig espolvorejar amb sucre glas per dissimular una miqueta les esquerdes típiques del brownie.



Aquests decorats amb Lacasitos són de Sant Uri que els vaig fer perquè els portés a la feina. Va triomfar jejeje!

2 comentaris:

  1. Quina bona pinta, Marta!! A casa també ens encanta el brownie. Sovint hi poso lacasitos perquè hi dónen molt bon color, oi? Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sii, està boníssim el brownie i és super ràpid de fer! I amb els lacasitos queda genial, li donen color i fan el crec-crec aquell tan bo! :)

      Elimina