dilluns, 27 de febrer de 2012

Cuscús amb botifarra i bolets

Els que em coneixen saben que a la cuina m'agrada fer barreges una mica estranyes i inventar-me coses. Doncs la invenció d'avui per dinar ha estat aquesta, fàcil i ràpida de fer:




Ingredients:
Cuscús amb espècies
Bolets congelats
Botifarra (la d'avui era amb all i julivert)
Aigua
Oli i sal








Tallem la botifarra a trossos i els passem per la paella. Un cop cuita, la retirem.
Saltegem els bolets a la mateixa paella i mentrestant posem una olla amb poca aigua a bullir, oli i sal (la quantitat d'aigua  i de cuscús depen de les persones, jo ho faig a ull).
Quan l'aigua bulli, retirem l'olla del foc i hi tirem el cuscús, ho deixem uns 3 minutets i anem remenant perquè no s'enganxi. Quan ja no hi quedi aigua tirem els bolets i les botifarres i ho barregem tot. Et voilà! Així de fàcil! Ja tenim el dinar a punt!

9 comentaris:

  1. Hola Marta, benvinguda a aquest món. Aio enganxa i molt.
    Hem volia fer seguidora teva; però veig que encara no hi has posat aquesta opció.
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Quima! És cert, em faltava posar-ho. Ara ja està arreglat!
      És tot un mundillo això dels blogs d cuina, l'estic descobrint mica en mica.

      Elimina
  2. jajajaja el detall dels buddys a darrera, totalment genial!

    ResponElimina
  3. Hola!! Ja he vist que ets una bloguera nova en el món de la cuina. Gràcies per fer-te seguidora nostra. A partir d'ara em quedo amb el teu blog!

    Quina bona pinta que té el cuscús!! mmm!

    ResponElimina
  4. Muchas gracias por visitar mi blog, me quedo por aqui

    ResponElimina
  5. El cuscús és un plat que el tenim bastant oblidat a la nostre cuina però en canvi és ràpid, fàcil de preparar i boníssim!

    ResponElimina
  6. tiene muy buena pinta me quedo de seguidora curioseando y te invito a visitarme.
    http://unospicanyotrosno.blogspot.com/

    ResponElimina