dilluns, 26 de març del 2012

Pa de pessic de xocolata

Bondia!!
Aquest dissabte aniré a fer el meu primer curs de pastissos fondant a Dulcekitz i per practicar una mica la massa del pa de pessic, vaig fer aquest pastisset de xocolata amb la Thermomix (vaig agafar una recepta de bizcocho genovés). Jo no el vaig provar perquè els hi vaig regalar als meus pares que anaven a casa d'uns amics, però em van dir que estava molt bo.
Tot i així, el que faré per aquest dissabte no el faré de xocolata, faré un pa de pessic normal perquè com que ja anirà farcit amb xocolata potser embafaria massa.




Ingredients:
6 ous
200 gr de sucre
150 gr de farina (si el fem sense cacau, en posarem 220 gr)
75 gr de cacau pur en pols

Preparació:
Preescalfem el forn a 170º
Posem la papallona a la Thermomix i hi tirem els ous i el sucre. Programem 6 minuts a 37º velocitat 4.
Quan s'acabin els 6 minuts, ho tornem a posar 6 minuts més a velocitat 4 però sense temperatura.
Hi afegim la farina i el cacau i programem 4 segons a velocitat 3. Traiem la papallona i acabem de remenar amb l'espàtula amb suavitat.
Engrassem el motlle amb mantega, aboquem la massa i ho enfornem durant 30 minuts a 170º.
Per comprovar que estigui fet punxem amb un escuradents i si surt net ja el podem treure del forn.
Per acompanyar queda perfecte una bola de gelat de vainilla o una mica de nata.

Ja tinc ganes que sigui dissabte per veure com em queda el meu primer pastís amb fondant!! :)

Bona setmana a tothom!

2 comentaris: